22-08-2021, 10:17
Cześć,
Czy treasure chest zostają wyłączone na serwerze na dobre lub na pewien czas? Uważam, że treasure chesty ktore można otworzyć mając przykładowo 40 lvl dropiace elemental stone i bronie s grade drastycznie niszczą ekonomię. Zamiast farmic każdy będzie tylko biegał po skrzynkach, a rynek będzie zasypany tymi przedmiotami.
Czy ten temat był w jakiś sposób poruszany i jakiego rozwiązania można się spodziewać na serwerze?
Skrzynki same w sobie nie są zła mechanika, wszystko zależy od szansy otwarcia i dropu. Problem sam się rozwiąże jeżeli postać o zbyt niskim poziomie nie będzie w stanie otworzyć wysoko poziomowej skrzyni.
Ponadto chciałbym zapytać o instancje. Czy ich trudność zostanie maksymalnie zbliżona do oficjalnych plików? Tzn np. frintezza po 2 trafionych w tanka uderzeniach castuje potężna masówkę która zabija większość postaci, czy raczej celujecie w zasady znane z mid ratę serwerów z ułatwionymi mechanikami? Analogiczne pytanie do zakena oraz Frey w obydwu wersjach trudności.
Niezależnie jaką droga zostanie obrana miło gdyby było to jasne od początku ponieważ może to zniechęcić część ludzi jeżeli w trakcie rozgrywki okaże się że do pokonania hard Frey wystarczy debuff inspektora i jedno aktywne party (analogicznie smoki które na niektórych serwerach giną w 20 minut od 2pt)
Ustawienie odpowiedniego poziomu trudności na instancji nie pozwala na ograniczenie farmy do spamowania instancji kolejnymi boxami i dobrze wpływa na rynek i zapobiega połowie serwera biegającej w elegia set, który powinien być naprawdę trudny (wręcz nieosiągalny dla większości) do zdobycia
Czy treasure chest zostają wyłączone na serwerze na dobre lub na pewien czas? Uważam, że treasure chesty ktore można otworzyć mając przykładowo 40 lvl dropiace elemental stone i bronie s grade drastycznie niszczą ekonomię. Zamiast farmic każdy będzie tylko biegał po skrzynkach, a rynek będzie zasypany tymi przedmiotami.
Czy ten temat był w jakiś sposób poruszany i jakiego rozwiązania można się spodziewać na serwerze?
Skrzynki same w sobie nie są zła mechanika, wszystko zależy od szansy otwarcia i dropu. Problem sam się rozwiąże jeżeli postać o zbyt niskim poziomie nie będzie w stanie otworzyć wysoko poziomowej skrzyni.
Ponadto chciałbym zapytać o instancje. Czy ich trudność zostanie maksymalnie zbliżona do oficjalnych plików? Tzn np. frintezza po 2 trafionych w tanka uderzeniach castuje potężna masówkę która zabija większość postaci, czy raczej celujecie w zasady znane z mid ratę serwerów z ułatwionymi mechanikami? Analogiczne pytanie do zakena oraz Frey w obydwu wersjach trudności.
Niezależnie jaką droga zostanie obrana miło gdyby było to jasne od początku ponieważ może to zniechęcić część ludzi jeżeli w trakcie rozgrywki okaże się że do pokonania hard Frey wystarczy debuff inspektora i jedno aktywne party (analogicznie smoki które na niektórych serwerach giną w 20 minut od 2pt)
Ustawienie odpowiedniego poziomu trudności na instancji nie pozwala na ograniczenie farmy do spamowania instancji kolejnymi boxami i dobrze wpływa na rynek i zapobiega połowie serwera biegającej w elegia set, który powinien być naprawdę trudny (wręcz nieosiągalny dla większości) do zdobycia