Podsumowanie pierwszego dnia testów
#7
(27-08-2021, 23:21)Sayha Wrote: Dzięki za listę.

0. Próbowałem powtórzyć ten problem z party i biciem, ale bezskutecznie. Wszystko wygląda normalnie. Zastanawia mnie czy problem z follow, który też opisujesz ma z tym jakiś związek. Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

1. Najlepiej po prostu wyjść z party, jak nie chcesz buffować swoich przeciwników. Smile

2, 4. Szanse wejścia różnych skilli mogą się różnić od tego co znacie z innych serwerów. Bardzo wiele czynników na to wpływa: buffy/debuffy, przedmioty, enchant skilli zarówno u rzucającego jak i przeciwnika. Ważne żeby efekty działały. Beta jest też od tego, żebyście poznali jak wszystko u nas działa i uwzględnili to w swoich planach.

3. Zapisałem, będzie chwila to kiedyś na to popatrzę. Teraz musze się skupić na istotnych problemach.

5. Nigdy nie miałem tu problemu z followem, a często z niego korzystam. Może coś jest nie tak z waszymi plikami? Instalowaliście na istniejącego klienta? Czy pobieraliście od zera? Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

6. Shield Bash ma dwa efekty: Stun i Cancel Target, oba wchodzą.

Druga lista:

1. Bossy bez obstawy są znacznie łatwiejsze do ubicia, dlatego ściągają buffy. Musisz zastosować odpowiednią taktykę walcząc z nimi.

2. Restart pomoże, jeśli koniecznie musisz zgubić agro bossa, inaczej może zaatakować, albo dać klątwę, jeśli próbujesz pomóc komuś kto padł używając postaci na wyższym poziomie. To dobrze, że moby i RB sprawiają problemy, lepiej żeby były za mądre niż zbyt głupie - tak jest ciekawiej.

3. Wiem, że są rozbieżności w ilości i składzie obstawy u różnych RB nawet z tym co podaje nasze Library. Jeśli jakiś specjalnie przeszkadza to zgłaszajcie konkretnego RB, spróbuje dojść jak ma być i to wyrównać.

4. Możliwe, zwłaszcza jak masz dobrego DD w drużynie, który przebija agro tanka, ale takiemu na vampie tankować i tak nie trzeba… W pozostałych przypadkach dobry tank spokojnie utrzyma RB, a jednocześnie postać ze słabym agro jak SwS/BD nie będą mogły tanków zastępować.

Pierwsza lista
1. tutaj głównie chodzi mi o to, że dzięki pozostaniu w party bez problemu określiliśmy kto jest ze mną i razem zabiliśmy przeciwników a dopiero potem siebie dla lepszych nagród - ludzie będą tak mogli robić na live serwerze.
6. Problem jest taki, że na dosłownie każdym serwerze na jakim wcześniej grałem cancel target miał niemalże 100% rate i był używany w odpowiednich momentach, a tutaj shield bash jeśli chodzi o cancel ma 20-25% rate tylko. No nic po prostu TK i SK będą sporo słabsze niż powinny być.

Druga lista
1. Nie wiem jaką w takim razie strategie zastosować bo 10 WCków nie zaloguje (przepraszam za agresywny ton, ale wydają mi się w takim rozrachunku niewykonalne do zabicia)
4. Problem jest taki, że bossy nie trzymały się głównego dd tylko latały pomiędzy bishem, a WCkiem który będąc na boxie tylko rzucił COVa i stał sobie z boku. Agro co prawda je ściągało na tanka, ale dosłownie na ułamek sekundy i leciały dalej na inny target. Dotyczyło to głównie bossów bezobstawowych.

Reszty nie komentuje bo są zbyt randomowe (jak to z followem), lub do przeżycia. Jednakże te 4 rzeczy wciąż wydają mi się dość dużymi problemami.
Reply


Messages In This Thread
RE: Podsumowanie pierwszego dnia testów - by Souji - 27-08-2021, 23:41



Users browsing this thread: 1 Guest(s)