Podsumowanie pierwszego dnia testów
#1
Chciałbym się podzielić pierwszym dniem testów...

Największym błędem jaki zauważyliśmy był oczywiście problem z uderzaniem się po dodawaniu i wyjściu z party. Nie znamy dokładnie przyczyny występowania go, ale na pewno związany jest z dodawaniem do pt będąc w combacie lub na fladze. Co prawda podczas pierwszego testu jego występowanie oscylowało przy około 50% dodania do pt, to gdy robiliśmy to po raz drugi jakieś dwie godziny później wystąpił tylko raz na 15 minutową zabawę na koloseum. Niwelowało się go relogiem lub śmiercią postaci. SOE/PR/Gate nie naprawiały buga. Nie dało się bić wcale postaci, które były z nami wcześniej w pt, a osoby trzecie można było bić tylko skillami (weird).

Kolejne zauważone przez nas rzeczy to:
1. Po wejściu na eventy nie wyrzuca ludzi z party przez co jesteś w stanie buffować swoich przeciwników.
2. Cancel rate jest niebezpiecznie wysoki. Zarówno ten od Sorcera jak i SE wchodził z 99% szansy (chyba tylko raz się zdarzyło, że któryś nie zdjął ani jednego buffa).
3. Couple dance i inne action czasami się bugują, ale to drobna rzecz.
4. Stuny i sleep w porównaniu do innych debuffów wchodzą bardzo słabo.
5. Follow jadąc na mouncie nie zawsze działa. Możliwe, że było to spowodowane, że Striderem chciałem się podczepić do mounta od newbie guide. Udało się dopiero po 20 sekundach prób.
6. Shield bash nie cancelował aktualnie castującego się skilla mimo, że powinien mieć tego 100% lub bliski setki rate.
7. Jednorazowo wystąpił bug z Leogulem w GC. Mianowicie zamiast jak powinien ściągać mobki z małego zasięgu i pojedynczo na target, który bije ściągnął w jednej sekundzie całą salkę (około 15 mobów). Zupełnie jakby stanąć na jej środku i rzucić provoke. Ale tutaj bug trochę naciągany bo starałem się powtórzyć co się stało przez 15 min i już nie wystąpił.

To chyba było na tyle, jeśli mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę w wątku. O innych bugach będę także informować na bierząco. Bardzo też byłbym wdzięczny jeśli jeszcze za czasów bety udostępnione dla nas było (mnie i Beshauke) odpalenie tych 6 kont na naszym IP ponieważ wtedy zajmiemy się sprawdzaniem takich rzeczy jak kamy/laby czy inne instancje lub spoty do robienia trainów.

Powodzenia wszystkim znajdującym i zgłaszającym bugi. Uczyńmy serwer lepszym jeszcze przed startem.
Reply
#2
Wydaje mi się że niektóre bugi nie bedzie sposób załatac Big Grin
Reply
#3
(25-08-2021, 16:13)w0tek Wrote: Wydaje mi się że niektóre bugi nie bedzie sposób załatac Big Grin

Po prostu informuje o wszystkim co znaleźliśmy Big Grin Zazwyczaj grałem w ekipach, które podczas beta testów wysyłały adminowi co najmniej kilka stron zauważonych błędów. Hitem była frintezza na Raid Fighcie 2020, której błędy zajęły ponad dwie strony...
Reply
#4
Podsumowanie kolejnych dni testowania.

Wczoraj jako, że mogliśmy odpalić więcej kont testowaliśmy Raid Bossy i instancje...

Laba działa całkowicie normalnie, nie zauważyliśmy żadnych nieprawidłowości poza jedną. Assistanty zamiast healować zachowywały się jak zwykłe guardy.

Co do bossów to jest nieco gorzej:
1. Bossy bezobstawowe castują skille jak na mefedronie. Cancel leci dosłownie co 10 sec. Udało mi się co prawda takiego Brakkiego zabić, ale zrobiłem to bez buffa bo wszystko wyszło many w chwile.
2. Bossy nie tracą targetu po śmierci postaci. Po daniu WCkiem do miasta i powrocie na spota boss od razu się na niego przeagrował jak tylko znalazł się w zasięgu wzroku.
3. Część bossów nie ma pełnej obstawy i to zarówno te niskopoziomowe jak i wysokopoziomowe.
4. Agro bardzo słabo działa na bossach.
Reply
#5
Potwierdzam punkt 1. i 3. bo sam też widziałem Smile
Reply
#6
Dzięki za listę.

0. Próbowałem powtórzyć ten problem z party i biciem, ale bezskutecznie. Wszystko wygląda normalnie. Zastanawia mnie czy problem z follow, który też opisujesz ma z tym jakiś związek. Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

1. Najlepiej po prostu wyjść z party, jak nie chcesz buffować swoich przeciwników. Smile

2, 4. Szanse wejścia różnych skilli mogą się różnić od tego co znacie z innych serwerów. Bardzo wiele czynników na to wpływa: buffy/debuffy, przedmioty, enchant skilli zarówno u rzucającego jak i przeciwnika. Ważne żeby efekty działały. Beta jest też od tego, żebyście poznali jak wszystko u nas działa i uwzględnili to w swoich planach.

3. Zapisałem, będzie chwila to kiedyś na to popatrzę. Teraz musze się skupić na istotnych problemach.

5. Nigdy nie miałem tu problemu z followem, a często z niego korzystam. Może coś jest nie tak z waszymi plikami? Instalowaliście na istniejącego klienta? Czy pobieraliście od zera? Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

6. Shield Bash ma dwa efekty: Stun i Cancel Target, oba wchodzą.

Druga lista:

1. Bossy bez obstawy są znacznie łatwiejsze do ubicia, dlatego ściągają buffy. Musisz zastosować odpowiednią taktykę walcząc z nimi.

2. Restart pomoże, jeśli koniecznie musisz zgubić agro bossa, inaczej może zaatakować, albo dać klątwę, jeśli próbujesz pomóc komuś kto padł używając postaci na wyższym poziomie. To dobrze, że moby i RB sprawiają problemy, lepiej żeby były za mądre niż zbyt głupie - tak jest ciekawiej.

3. Wiem, że są rozbieżności w ilości i składzie obstawy u różnych RB nawet z tym co podaje nasze Library. Jeśli jakiś specjalnie przeszkadza to zgłaszajcie konkretnego RB, spróbuje dojść jak ma być i to wyrównać.

4. Możliwe, zwłaszcza jak masz dobrego DD w drużynie, który przebija agro tanka, ale takiemu na vampie tankować i tak nie trzeba… W pozostałych przypadkach dobry tank spokojnie utrzyma RB, a jednocześnie postać ze słabym agro jak SwS/BD nie będą mogły tanków zastępować.
Reply
#7
(27-08-2021, 23:21)Sayha Wrote: Dzięki za listę.

0. Próbowałem powtórzyć ten problem z party i biciem, ale bezskutecznie. Wszystko wygląda normalnie. Zastanawia mnie czy problem z follow, który też opisujesz ma z tym jakiś związek. Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

1. Najlepiej po prostu wyjść z party, jak nie chcesz buffować swoich przeciwników. Smile

2, 4. Szanse wejścia różnych skilli mogą się różnić od tego co znacie z innych serwerów. Bardzo wiele czynników na to wpływa: buffy/debuffy, przedmioty, enchant skilli zarówno u rzucającego jak i przeciwnika. Ważne żeby efekty działały. Beta jest też od tego, żebyście poznali jak wszystko u nas działa i uwzględnili to w swoich planach.

3. Zapisałem, będzie chwila to kiedyś na to popatrzę. Teraz musze się skupić na istotnych problemach.

5. Nigdy nie miałem tu problemu z followem, a często z niego korzystam. Może coś jest nie tak z waszymi plikami? Instalowaliście na istniejącego klienta? Czy pobieraliście od zera? Pytanie do innych graczy: czy u kogoś z was też występują takie problemy? Sprawdźcie proszę.

6. Shield Bash ma dwa efekty: Stun i Cancel Target, oba wchodzą.

Druga lista:

1. Bossy bez obstawy są znacznie łatwiejsze do ubicia, dlatego ściągają buffy. Musisz zastosować odpowiednią taktykę walcząc z nimi.

2. Restart pomoże, jeśli koniecznie musisz zgubić agro bossa, inaczej może zaatakować, albo dać klątwę, jeśli próbujesz pomóc komuś kto padł używając postaci na wyższym poziomie. To dobrze, że moby i RB sprawiają problemy, lepiej żeby były za mądre niż zbyt głupie - tak jest ciekawiej.

3. Wiem, że są rozbieżności w ilości i składzie obstawy u różnych RB nawet z tym co podaje nasze Library. Jeśli jakiś specjalnie przeszkadza to zgłaszajcie konkretnego RB, spróbuje dojść jak ma być i to wyrównać.

4. Możliwe, zwłaszcza jak masz dobrego DD w drużynie, który przebija agro tanka, ale takiemu na vampie tankować i tak nie trzeba… W pozostałych przypadkach dobry tank spokojnie utrzyma RB, a jednocześnie postać ze słabym agro jak SwS/BD nie będą mogły tanków zastępować.

Pierwsza lista
1. tutaj głównie chodzi mi o to, że dzięki pozostaniu w party bez problemu określiliśmy kto jest ze mną i razem zabiliśmy przeciwników a dopiero potem siebie dla lepszych nagród - ludzie będą tak mogli robić na live serwerze.
6. Problem jest taki, że na dosłownie każdym serwerze na jakim wcześniej grałem cancel target miał niemalże 100% rate i był używany w odpowiednich momentach, a tutaj shield bash jeśli chodzi o cancel ma 20-25% rate tylko. No nic po prostu TK i SK będą sporo słabsze niż powinny być.

Druga lista
1. Nie wiem jaką w takim razie strategie zastosować bo 10 WCków nie zaloguje (przepraszam za agresywny ton, ale wydają mi się w takim rozrachunku niewykonalne do zabicia)
4. Problem jest taki, że bossy nie trzymały się głównego dd tylko latały pomiędzy bishem, a WCkiem który będąc na boxie tylko rzucił COVa i stał sobie z boku. Agro co prawda je ściągało na tanka, ale dosłownie na ułamek sekundy i leciały dalej na inny target. Dotyczyło to głównie bossów bezobstawowych.

Reszty nie komentuje bo są zbyt randomowe (jak to z followem), lub do przeżycia. Jednakże te 4 rzeczy wciąż wydają mi się dość dużymi problemami.
Reply
#8
Pierwsza lista
1. Ok, to brzmi poważniej. Popatrzę na to jutro. Jaki to był event dokładnie?

Druga lista
1. Ja znam co najmniej dwie taktyki, ale jako admin nie powinienem nikomu podpowiadać. Możesz być pewny, że się da.
4. Przypomniało mi się. Bossy bez obstawy mają zawsze losowy target, agro nie ma znaczenia dla nich. Po prostu co jakiś czas zmieniają cel.
Reply
#9
Przecież jeśli używasz bufa, to mob się na Ciebie agruje, to nie wiem o co chodzi? Bufy mają silne agro.
Reply
#10
Do tego potrzebny jest system AI podobny do retailowego.
Z emulatorów jedynie Etina miała taki napisany.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)