25-08-2021, 01:27
Chciałbym się podzielić pierwszym dniem testów...
Największym błędem jaki zauważyliśmy był oczywiście problem z uderzaniem się po dodawaniu i wyjściu z party. Nie znamy dokładnie przyczyny występowania go, ale na pewno związany jest z dodawaniem do pt będąc w combacie lub na fladze. Co prawda podczas pierwszego testu jego występowanie oscylowało przy około 50% dodania do pt, to gdy robiliśmy to po raz drugi jakieś dwie godziny później wystąpił tylko raz na 15 minutową zabawę na koloseum. Niwelowało się go relogiem lub śmiercią postaci. SOE/PR/Gate nie naprawiały buga. Nie dało się bić wcale postaci, które były z nami wcześniej w pt, a osoby trzecie można było bić tylko skillami (weird).
Kolejne zauważone przez nas rzeczy to:
1. Po wejściu na eventy nie wyrzuca ludzi z party przez co jesteś w stanie buffować swoich przeciwników.
2. Cancel rate jest niebezpiecznie wysoki. Zarówno ten od Sorcera jak i SE wchodził z 99% szansy (chyba tylko raz się zdarzyło, że któryś nie zdjął ani jednego buffa).
3. Couple dance i inne action czasami się bugują, ale to drobna rzecz.
4. Stuny i sleep w porównaniu do innych debuffów wchodzą bardzo słabo.
5. Follow jadąc na mouncie nie zawsze działa. Możliwe, że było to spowodowane, że Striderem chciałem się podczepić do mounta od newbie guide. Udało się dopiero po 20 sekundach prób.
6. Shield bash nie cancelował aktualnie castującego się skilla mimo, że powinien mieć tego 100% lub bliski setki rate.
7. Jednorazowo wystąpił bug z Leogulem w GC. Mianowicie zamiast jak powinien ściągać mobki z małego zasięgu i pojedynczo na target, który bije ściągnął w jednej sekundzie całą salkę (około 15 mobów). Zupełnie jakby stanąć na jej środku i rzucić provoke. Ale tutaj bug trochę naciągany bo starałem się powtórzyć co się stało przez 15 min i już nie wystąpił.
To chyba było na tyle, jeśli mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę w wątku. O innych bugach będę także informować na bierząco. Bardzo też byłbym wdzięczny jeśli jeszcze za czasów bety udostępnione dla nas było (mnie i Beshauke) odpalenie tych 6 kont na naszym IP ponieważ wtedy zajmiemy się sprawdzaniem takich rzeczy jak kamy/laby czy inne instancje lub spoty do robienia trainów.
Powodzenia wszystkim znajdującym i zgłaszającym bugi. Uczyńmy serwer lepszym jeszcze przed startem.
Największym błędem jaki zauważyliśmy był oczywiście problem z uderzaniem się po dodawaniu i wyjściu z party. Nie znamy dokładnie przyczyny występowania go, ale na pewno związany jest z dodawaniem do pt będąc w combacie lub na fladze. Co prawda podczas pierwszego testu jego występowanie oscylowało przy około 50% dodania do pt, to gdy robiliśmy to po raz drugi jakieś dwie godziny później wystąpił tylko raz na 15 minutową zabawę na koloseum. Niwelowało się go relogiem lub śmiercią postaci. SOE/PR/Gate nie naprawiały buga. Nie dało się bić wcale postaci, które były z nami wcześniej w pt, a osoby trzecie można było bić tylko skillami (weird).
Kolejne zauważone przez nas rzeczy to:
1. Po wejściu na eventy nie wyrzuca ludzi z party przez co jesteś w stanie buffować swoich przeciwników.
2. Cancel rate jest niebezpiecznie wysoki. Zarówno ten od Sorcera jak i SE wchodził z 99% szansy (chyba tylko raz się zdarzyło, że któryś nie zdjął ani jednego buffa).
3. Couple dance i inne action czasami się bugują, ale to drobna rzecz.
4. Stuny i sleep w porównaniu do innych debuffów wchodzą bardzo słabo.
5. Follow jadąc na mouncie nie zawsze działa. Możliwe, że było to spowodowane, że Striderem chciałem się podczepić do mounta od newbie guide. Udało się dopiero po 20 sekundach prób.
6. Shield bash nie cancelował aktualnie castującego się skilla mimo, że powinien mieć tego 100% lub bliski setki rate.
7. Jednorazowo wystąpił bug z Leogulem w GC. Mianowicie zamiast jak powinien ściągać mobki z małego zasięgu i pojedynczo na target, który bije ściągnął w jednej sekundzie całą salkę (około 15 mobów). Zupełnie jakby stanąć na jej środku i rzucić provoke. Ale tutaj bug trochę naciągany bo starałem się powtórzyć co się stało przez 15 min i już nie wystąpił.
To chyba było na tyle, jeśli mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę w wątku. O innych bugach będę także informować na bierząco. Bardzo też byłbym wdzięczny jeśli jeszcze za czasów bety udostępnione dla nas było (mnie i Beshauke) odpalenie tych 6 kont na naszym IP ponieważ wtedy zajmiemy się sprawdzaniem takich rzeczy jak kamy/laby czy inne instancje lub spoty do robienia trainów.
Powodzenia wszystkim znajdującym i zgłaszającym bugi. Uczyńmy serwer lepszym jeszcze przed startem.