Witam.
Na początek pojawił się problem, jak próbuję sprzedać coś w sklepie to mnie wywala i tak w kółko. Klikam zatwierdzenie transakcji i wywala z gry.
Co możne być nie tak ?
Przy zatwierdzaniu czegoś u dowolnego NPCa też tak się dzieje.
log:
2022.1.25 23:51:04
OS : No OS
CPU : GenuineIntel Intel® Core i5-4690K CPU @ 3.50GHz @ 3500 MHz 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce GTX 970 (1123)
PosCode : LS1(268) -84114:240477:-3720 4/1 [816]
Assertion failed: SUCCEEDED( hr ) [File:.\XML\XMLDocument.cpp] [Line: 155]
History: XMLDocument::Init <- XMLDocument::XMLDocument <- XMLManager::LoadDocument <- XMLManager::LoadSchema <- NWndUtil::GetComplexTypeFromSchema <- NCPropertyController::SetProperty <- UPropertyControllerHandle::execSetProperty <- UObject:rocessEvent <- (SceneEditorDrawerWnd Transient.SceneEditorDrawerWnd, Function Interface.SceneEditorDrawerWnd.OnLoad) <- NCFrameWnd::OnXMLLoad <- XMLDataManager:ispatchLOADMSGInWindowMap <- XMLDataManager::CreateWindowsOnCondition <- XMLUIManager::CreateWindowByUIScript <- XMLUIManager::ExecuteUIEvent <- ID:1710, param: <- UUIEventManager::execExecuteEvent <- UObject:rocessEvent <- (DialogBox Transient.DialogBox, Function Interface.DialogBox.OnClickButton) <- NCButton::OnClickButton <- NCButton::OnLButtonUp <- NCVirtualWndMain:assToFocusedWindow <- NCVirtualWndMain:ispatchWndMsg <- NConsoleWnd:ispatchWndMsg <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- UMasterLevel::Tick <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Na początek pojawił się problem, jak próbuję sprzedać coś w sklepie to mnie wywala i tak w kółko. Klikam zatwierdzenie transakcji i wywala z gry.
Co możne być nie tak ?
Przy zatwierdzaniu czegoś u dowolnego NPCa też tak się dzieje.
log:
2022.1.25 23:51:04
OS : No OS
CPU : GenuineIntel Intel® Core i5-4690K CPU @ 3.50GHz @ 3500 MHz 2047MB RAM
Video : NVIDIA GeForce GTX 970 (1123)
PosCode : LS1(268) -84114:240477:-3720 4/1 [816]
Assertion failed: SUCCEEDED( hr ) [File:.\XML\XMLDocument.cpp] [Line: 155]
History: XMLDocument::Init <- XMLDocument::XMLDocument <- XMLManager::LoadDocument <- XMLManager::LoadSchema <- NWndUtil::GetComplexTypeFromSchema <- NCPropertyController::SetProperty <- UPropertyControllerHandle::execSetProperty <- UObject:rocessEvent <- (SceneEditorDrawerWnd Transient.SceneEditorDrawerWnd, Function Interface.SceneEditorDrawerWnd.OnLoad) <- NCFrameWnd::OnXMLLoad <- XMLDataManager:ispatchLOADMSGInWindowMap <- XMLDataManager::CreateWindowsOnCondition <- XMLUIManager::CreateWindowByUIScript <- XMLUIManager::ExecuteUIEvent <- ID:1710, param: <- UUIEventManager::execExecuteEvent <- UObject:rocessEvent <- (DialogBox Transient.DialogBox, Function Interface.DialogBox.OnClickButton) <- NCButton::OnClickButton <- NCButton::OnLButtonUp <- NCVirtualWndMain:assToFocusedWindow <- NCVirtualWndMain:ispatchWndMsg <- NConsoleWnd:ispatchWndMsg <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- UMasterLevel::Tick <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop