Z Void Flow nie widzę problemów, działa zarówno na moby jak i na graczy.
Void Burst to obszarówka i poza Battlezone łapie tylko oflagowanych przeciwników - wszystkie obszarówki tak się zachowują. Przy Cursed Weapon to trochę bez sensu, ale to mały problem.
Wciskanie Ctrl można ominąć makrami z /attackforce i /useskillforce.
Drugi właściciel po relogu rzeczywiście jest martwy, ale nie traci broni. Prawdopodobnie broń powinna już zniknąć w tym momencie, ale jedynie przestają działać skille. Po użyciu To Village pojawia się przed najbliższym miastem i może nadal korzystać z mieczy.
Zariche działa tak samo.
Może zostać jak jest, nie są to istotne problemy. Ewentualnie do poprawy w przyszłości.
Void Burst to obszarówka i poza Battlezone łapie tylko oflagowanych przeciwników - wszystkie obszarówki tak się zachowują. Przy Cursed Weapon to trochę bez sensu, ale to mały problem.
Wciskanie Ctrl można ominąć makrami z /attackforce i /useskillforce.
Drugi właściciel po relogu rzeczywiście jest martwy, ale nie traci broni. Prawdopodobnie broń powinna już zniknąć w tym momencie, ale jedynie przestają działać skille. Po użyciu To Village pojawia się przed najbliższym miastem i może nadal korzystać z mieczy.
Zariche działa tak samo.
Może zostać jak jest, nie są to istotne problemy. Ewentualnie do poprawy w przyszłości.