(02-10-2021, 12:47)Vow Wrote: To jeszcze może jakaś instrukcja QxQ jak to podmienić te kolorki pod siebie? Bo też bym kosmetyki trochę dołożył
W google wpisz L2FileEdit i pierwszy wynik na githubie. Sciągasz, rozpakowujesz i odpalasz
1. Open & Decrypt
2. Wybierz plik
3. Dokonaj zmian
4. Save & Encrypt
Jak plik się otworzy to polecam skopiować wszystko z okna i wkleić do jakiegoś arkusza kalkukacyjnego (Excel, Google Drive Arkusz Kalkulacyjny itp.). Pomaga w zorientowaniu się co do czego
bo wyświetla wszystko w tabeli...
Ale tak na szybko.
Interesują cię kolumny message (3 kolumna) odpowiedzialna za sam tekst do wyświetlenia
Kolumny rgba[0] rgba[1] rgba[2] rgba[3] odpowiadają za kolory. Zapisane w hexach. Wartości skladowe koloru dla każdego kanały (RGBA) w zakresie 0 - 255 (gdzie 00 to 0 a FF to 255). Znajdć sobie do tego jakis kalkulator online (google ->hex color)
Kolumny UNK_1[0] UNK_1[1] UNK_1[2] UNK_1[3] to miejsce gdzie ma się wyświetlać tekst z kolumny sub_msg. Tu musisz pokombinować ale na przykład
kolejno dla tych kolumn wartości 8 0 1 1 to prawy dolny róg ekranu (tak jak kończący się herb).
Wszystko możesz sprawdzić porównując wartości z tych kolumn z innymi już gotowymi (już wpisanymi wiadomościami). ..
U mnie np. linia dla spoila (czy wszedł w moba) wygląda tak
KOLUMNY
Code:
id UNK_0 message group rgba[0] rgba[1] rgba[2] rgba[3] item_sound sys_msg_ref UNK_1[0] UNK_1[1] UNK_1[2] UNK_1[3] UNK_1[4] sub_msg type
WARTOŚCI
Code:
612 1 a,The Spoil condition has been activated.\0 0 79 9B B0 FF a,ItemSound3.sys_spoil_success\0 a,\0 8 0 1 1 0 a,The Spoil condition has been activated.\0 a,none\0