How do I report problems? [Jak zgłaszać problemy?]
English version below.

W tym temacie dowiesz się, co powinno zawierać zgłoszenie, żeby przyspieszyć i ułatwić rozwiązanie zgłaszanego problemu:

1. Pełny i wyczerpujący opis zawierający jak najwięcej informacji w tym:
- datę i godzinę najlepiej co do minuty, kiedy wystąpił problem
- nazwę postaci, która natrafiła na problem
- krok po kroku czynności, które były wykonywane i prawdopodobnie doprowadziły do problemu

2. Informacja o powtarzalności, czyli czy powtarzasz problem próbując ponownie? To bardzo ważna informacja dla mnie, dlatego w miarę możliwości spróbuj wykonać wszystkie czynności jeszcze raz i napisz czy problem pojawił się znowu.

3. Rób zrzuty ekranu, lub nagraj film, jeśli możesz nawet, jeśli wydaje się to niepotrzebne.
- nie kadruj i nie obrabiaj zrzutów (chat możesz schować kombinacją ALT+J)

Pamiętaj, żeby wrażliwe bugi, które mogłyby zostać wykorzystane do osiągnięcia korzyści przez innych graczy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do mnie. Dla każdego innego należy założyć nowy temat w tym dziale.

English version:

In this topic, you will learn what should be included in a report to help you resolve the reported problem faster and easier:

1. Full and comprehensive description containing as much information as possible, including:
- the date and time preferably to the minute when the problem occurred
- the name of the character that encountered the problem
- step-by-step steps that were taken and possibly led to the problem

2. Repeatability information, do you repeat the problem by trying again? This is very important information for me, so if possible, try all the steps again and write down if the problem has appeared again.

3. Take screenshots or record a video if you can, even if it seems unnecessary.
- do not crop and do not process the screenshots (you can hide the chat with the ALT + J combination)

Remember to report sensitive bugs that could be used to profit by other players via a private message to me. For everyone else, create a new topic in this section.