Lineage 2 Sanctuary Forum
Horizon 2 a zmiany w klasach - Printable Version

+- Lineage 2 Sanctuary Forum (https://l2sanctuary.pl/forum)
+-- Forum: Project Horizon (https://l2sanctuary.pl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Suggestions [Sugestie] (https://l2sanctuary.pl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Thread: Horizon 2 a zmiany w klasach (/showthread.php?tid=186)



Horizon 2 a zmiany w klasach - Kamal - 16-01-2023

Cześć,

Mam sugestię dotyczącą balansu klas - Horizon 2 wprowadził bardzo duże zmiany w klasach - w niektórych przypadkach najsilniejsi DD (damage dealer), healerzy, etc. otrzymali bardzo znaczące poprawki - przykłady to: TITAN z nową możliowością enchantu Over the body na POWER... ŁUCZNICY - skill seven arrow enchant DUEL... healerzy CHAIN HEAL enchant w COST... nawet dwarfy Dwarfy dostały coś znaczącego czyli magic ULITMATE DEFENSE.

A summonerzy dostali ścieżkę enchantu jednego skilla single target o długim reuse, który w PvP jest okrojony do połowy swojej mocy! i to enchantu w PVE...

Moim zdaniem porażka - dlatego wychodzę z propozycją innej zmiany - grono przywoływaczy wnisokuje o zmianę umiejętności transferu atrybutu z postaci na przywołańca. Obecnie atrybut przenosi się w 70% zgodnie z mechaniką Lineage 2 - my wnioskujemy o pełne (100%) przeniesienia atrybutu na nasze "pociechy".

Proszę o oficjalną odpowiedź Administracji.


RE: Horizon 2 a zmiany w klasach - Sayha - 17-01-2023

Moim celem nie było dać wszystkim klasom po równo, tylko dać tym klasom, które miały duże braki - w szczególności klasom wspierającym i krasnoludom. Cała reszta dostała tylko symboliczne zmiany, które nie powinny mieć większego wpływu - po prostu coś nowego do zdobywania.

Zgadzam się z tym, że nowa ścieżka u summonerów nie jest zbyt atrakcyjna do zdobywania, ale propozycja zwiększenia atrybutów mogłaby zaskutkować wzmocnieniem summonów nawet o 30% w ofensywnie i defensywnie, zarówno w PvE jak i w PvP. Dopuszczam tylko symboliczne zmiany w tym przypadku.


RE: Horizon 2 a zmiany w klasach - Kamal - 17-01-2023

(17-01-2023, 12:39)Sayha Wrote: Moim celem nie było dać wszystkim klasom po równo, tylko dać tym klasom, które miały duże braki - w szczególności klasom wspierającym i krasnoludom. Cała reszta dostała tylko symboliczne zmiany, które nie powinny mieć większego wpływu - po prostu coś nowego do zdobywania.

Zgadzam się z tym, że nowa ścieżka u summonerów nie jest zbyt atrakcyjna do zdobywania, ale propozycja zwiększenia atrybutów mogłaby zaskutkować wzmocnieniem summonów nawet o 30% w ofensywnie i defensywnie, zarówno w PvE jak i w PvP. Dopuszczam tylko symboliczne zmiany w tym przypadku.

Drogi Administratorze,

Wybacz mi pomyłkę w inicjalnym poście - współczynnik transferu atrybutu na przywołańca wynosi 80% z defaultu, w podziale 240 na summona i 60 pozostawionego w ataku samego summonera. Odwołując się do Twoich słów zwłaszcza TITAN dostał kosmetyczną zmianę jako słaba klasa Smile Smile Smile A teraz czas wrócić do szkoły - polecam lekturę artykułu https://www.lineage2universe.com/articles/lineage2-attribute-system/

Po pierwsze primo - summonerzy transferują na przywołańce jedynie attack atribute, więc aspektu defensywnego to w ogóle nie dotyka!
Po drugie primo - transfer 100% atrybutu nie zmieni nic w PvP ponieważ dodatkowe obrażenia wynikające z atribute system mają charakterystykę progową i biorąc pod uwagę atak summona z 300 elementu w cel który ma 360 resistu w zbroi (3x120 defense) lub nawet 240 w zbroi ale z buffami: Elemental resist i Song of Elemental, które łącznie dają dodatkowe 50 odporności to atrybut się niweluje nie dając żadnego efektu w postaci dodatkowych obrażeń zadawanych w cel.
Po trzecie primo - summonerzy nie mają możliwości enchantu przywołańców na atrybut jak większość klas, a nawet gdyby mieli to i tak summona trzeba enchantować w POWER ponieważ bez tego nie osiągnie on maksymalnego lvlu = 85 przez co traci bardzo dużo na zdolnościach defensywnych.

Po pierwsze secundo - Przywołańce nie mają żadnego swoistego atrybutu resist na żadnym poziomie - tak tylko dla przypomnienia Smile

WNISOEK - modyfikacja wpłynie jedynie na PVE!

Uprzejmie wnioskuję o kolejną edycję przemyślenia tematu!

Pozdrawiam